יום שבת, 30 באוקטובר 2010

אין צורך להתפלסף

לונג טיים... שלומכם?

אצטרך לקוות שטוב, אבל זה מה שקשה ויפה במערכת היחסים החד צדדית הזו...

לא אכתוב הרבה היום, מכמה סיבות:
1. אני חושב שהשיר שצירפתי כאן נורא יפה, ואין צורך להכביר במילים.
2.אני לא יכול לספר על הזמרת יותר מדי פרטים מהסיבה הפשוטה שאני לא מכיר אותה כ"כ טוב... נתקלתי בדיסק שלה ממש במקרה, ואהבתי מהשניה הראשונה.
הפשטות, הרגישות, חוסר החרטוט... דברים שעשו לי את זה מיד (כמו בחיים אגב...).

קוראים לה אגנס אובל (Agnes Obel), לתקליט המוצלח שלה קוראים פילהרמוניקס והוא יתאים בול לתקופה של עכשיו... לטעמי.
מומלץ בחום לשמוע מה שיש לה להגיד, התקליט כולו שקט יחסית - הרבה פסנתר, שירה יפה ושקטה ובאתר הרשמי שלה יש תמונה ענקית של ינשוף (?!) שווה ביקור!

אני מבטיח שבפוסט הבא יהיה שיר בעברית שאני מאוד מאוד מאוד אוהב! (ולא היה פה מעולם שום דבר בעברית, למה לא בעצם?).

מצורף השיר Riverside

רק טוב שיהיה.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה