יום שישי, 14 בינואר 2011

שנה חדשה, שבוע ראשון

הסיפור הבא קרה לי אישית, ומשלב אמביציוזיות מצד אחד ואימפולסיביות מטופשת מצד שני...


לפני כמה חודשים יצא לי לשמוע, לגמרי במקרה, זמר שמאוד התחברתי למוזיקה שלו.
לא ידעתי במי מדובר, עד שהתחלתי לרחרח קצת בגוגל ולמצוא שקוראים לו ג'רמי מסרסמית' (Jeremy Messersmith).
אין לי מושג למה, אבל באותה נקודת זמן חשבתי שהשם הזה מגיע ממקור יהודי, ונורא התלהבתי מהרעיון.


אחרי שהאזנתי לעוד שירים נדלקתי על שיר אחד ספציפי (מצ"ב ממש עוד מעט, פה למטה) - החלטתי להקליט אותו בעצמי, ולשלוח לבחורצ'יק.


הקלטתי, ערכתי קצת, מצאתי אפילו את המייל שלו מסתובב ושלחתי הודעה בזו הלשון:
"אני גר בישראל, שמעתי את השירים שלך ומאוד התלהבתי - מצרף קאוור לשיר שלך Organ Donor".


בתמימותי הרבה הייתי בטוח שהקשר הישראלי יעשה את שלו, הוא יגיד שהוא התנדבר פה בקיבוץ לפני כמה שנים ויהיה מבסוט עד הגג.
אולם, חיפוש קצר בוויקיפדיה וכמה כתבות שקראתי העלו שהוא קתולי אדוק (?!) לפחות עד לפני כמה שנים... בלון אחד התפוצץ, עכשיו רק נשאר שהוא יאהב את הקאוור, כי אם לא אז אני בכלל עומד בפני אכזבה.


אחרי שעה וחצי (?!) אני מקבל מייל חזרה: "אני בטור עכשיו, אני ואשתי הקשבנו לקאוור ואני חייב להגיד לך שאתה מנגן את זה יותר טוב ממה שאני מנגן את זה. אהבנו מאוד! בהצלחה!".


הלקח שלי מהסיפור: לפעמים זה טוב להיות אימפולסיבי (יש שיגידו אידיוט), ויותר מכך - מה זה משנה מאיפה אתה מגיע כל עוד אתה בנאדם נחמד? :)




מקווה שתאהבו את השיר המצורף, אני מאוד אוהב את האלבום כולו שנקרא Graveyard Reluctant.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה