יום שני, 27 בספטמבר 2010

פיינטבול

הכל מתקדם מהר.
זה מתחיל בזה שאני כבר לא מסוגל לראות סרט מבלי לעצור פעמיים או יותר לבדוק מייל\להתעדכן בחדשות\לחפש דירה\לחשוב על סרט אחר שאני רוצה לראות.
הבעיה מחריפה כי היא התפשטה אצלי גם לתחום המוזיקה - נהייתי מאוד קשה עם דברים שאני שומע. פיתחתי מערכת סינון שאם שיר שאני שומע לא עושה לי את זה בחצי דקה-דקה הראשונות אני מוותר...
אבל אם זה זה - אז זה זה!

לא זוכר איך בכלל נתקלתי בבנות האלה, עם המתופף הלא קשור שלהן אבל זה הרגיש טוב. הן נשמעות טוב, הן נראות טוב, והן ממש מגניבות. כל האמור, בתוספת העובדה שג'ון פרושיאנטה (אקס גיטריסט הרד הוט צ'ילי פפרס) מיקסס ועשה מאסטרינג לא יכולה לעשות לאף אמן רע. קוראים להן Warpaint, כמה סימבולי.

השיר נקרא בפשטות "פילים" לקוח מתוך EP שיצא בשנת 2008, והלהקה עתידה להוציא אלבום נוסף עד סוף אוקטובר (מבטיח לכם את רשמיי ממנו).

אני רוצה לשמוע מישהו שאומר שזה לא מגניב



2 תגובות: