יום רביעי, 29 בספטמבר 2010

רטרו חברים, רטרו!

שלומות!

מי מכם מחובר ל-HOT? מי מכם לא מנמיך את הווליום בזמן המעברונים?
אם עניתם נכונה על 2 השאלות הנ"ל (או שאתם נוהגים לחברים המחוברים לכבלים) ודאי יצא לכם לשמוע את השיר המדבק ושנשמע כה מוכר - (Home (Home is whenever I'm with you.

אני חייב להגיד שבהתחלה, הייתי מופתע. באיזו זכות משמיעים להקה שאני שומר למקורביי כ"כ הרבה זמן, ועוד חושפים אותה לעולם החיצון הישראלי, ועוד בפריים טיים של הכבלים?!
ואז היה לי נחמד לתקופה מסוימת, לגלות שהרבה אנשים מזמזמים את השיר בעצמם... כיף!
(גילוי נאות: אם אינני טועה - עורך המוזיקה של HOT הוא עמרי הנגבי המתופף המוכשר, ולכן ניתן להבין את הבחירות המוצלחות לפרומואים שלהם).

ללהקה המדהימה הזו קוראים Edward Sharpe and The Magnetic Zeros, ואנחנו מנהלים יחסי קרבה כבר די הרבה זמן.

כמעט כמו כל הלהקות שכיכבו כאן עד היום, גם הם מעט מוזרים - אבל מאוד מאוד מעניינים. כותב השירים והזמר הראשי הוא אלכס אברט, ואליו מצטרפת לפעמים בשירה ג'ייד קסטרינוס - שעליה הוא אפילו שר ב"הום". בלהקה יש מגוון כלים, מאקורדיון עד בנג'ו ומנדולינות ויש להם סיפורים מצחיקים ושירים מעולים.

הלהקה נמצאת בעיצומו של פרוייקט לצלם מעין סרט המחולק ל-13 חלקים (כמספר השירים באלבום) וכל קליפ בינתיים מאפיין נאמנה את הלהקה (באחד הקליפים, וגם בשיר, מספר הזמר שהוא גילה ששמו האינדיאני כפי שנתן לו אביו הוא "שטן" ובקליפ מופיע וידאו אמיתי מילדותו של הזמר ובו נראים הוא ואביו, כאשר אביו מדקלם תפילה שאמאנית כלשהי... שווה לראות!).

לא אצרף כאן את HOME, מן הסתם, אך אצרף את השיר הראשון באלבום בהופעה חיה שממצה את רוח הלהקה. לדעתי האזנה מומלצת ותקליט מעולה שכולו (עטיפה, כתיבת שירים, סאונד) עטוף באווירת רטרו, לא מהסוג המציק.
מומלץ ביותר!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה