יום שישי, 8 באוקטובר 2010

רוחות של חורף

שלומות!


הרבה זמן עבר מהפעם האחרונה, אני יודע... הרבה התחייבויות קודמות עמדו על הפרק אבל כעת יש אתנתחתא קלה לחזור לכאן!
בנימה זו אני מאוד רוצה להודות לכם שוב על הכניסות החוזרות ונשנות לבלוג, וההמלצות לחברים, כי הסטטיסטיקה של גוגל מראה שדי הרבה אנשים נכנסו, מהארץ ומחו"ל וזה ממש מחמם את הלב. תודה!


המלצת השבוע תתמקד בלהקה שנקראת Mumford & Sons, השם נובע משם המשפחה של הזמר (ממפורד) וכפרפרזה על שם של חברה מסוימת... מקור הלהקה הוא מלונדון, עיר ברוכת גשמים ומזג אוויר סגרירי, וניתן להרגיש את האווירה הזו גם בשירים שלהם.


הדבר שמייחד אותם מכל הלהקות בנוף המוזיקלי של היום הוא השימוש בכלים שחוזרים לשורשים: קונטרבאס, בנג'ו, גיטרות אקוסטיות ו.. רגע, רגע, חכו לזה - אין מתופף! 
המוזיקה שלהם מרקידה לפרקים, נוגה לפעמים ותמיד מצליחה לעשות כיף (לי לפחות).


החברים יצאו לטור ענק באוסטרליה, ואם תבקרו באתר הרשמי שלהם תוכלו להיווכח שרוב ההופעות שלהם הן "סולד אאוט" הרבה לפני מועד ההופעה המתוכנן... מה אומר - כנראה שיש סיבה לכך.


הלהקה עברה כברת דרך ארוכה מאז שהתגלו ע"י מפיק בלונדון, אשר הכריח אותם להשקיע בכלי נגינה איכותיים ובהלחנה בלתי מתפשרת ואני חושב שהם עשו משהו נכון. 
הם כ"כ טובים עד שהשבוע החלטתי לצרף 2 קליפים של שירים מאוד יפים (הקליפים עצמם מושקעים גם כן), ובהפצרה ללכת לשמוע את האלבום המלא שנקרא Sigh No More.
שבת שלום, או במילים שלהם: "הראש שלי אמר ללב שלי תן לאהבה לגדול, אבל הלב שלי אמר לראש שלי, הפעם לא...".


Winter Winds



Little Lion Man


תגובה 1:

  1. השיר הראשון מוצלח ביותר ולי הקליפ הזכיר קליפים של להקות בנים שזה כבר מעלה את רמת המגניבות

    השבמחק